مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 18:352023-08-23اقتصادي

150 پروژه بخش کشاورزی در استان سمنان افتتاح می شود 


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: طی هفته دولت سال جاری در سراسر استان 150 پروژه مجموعه جهاد کشاورزی شامل دامداری، کشاورزی و … مورد بهره برداری قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا قاسمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با حضور رسانه ها از افتتاح 150 پروژه جهاد کشاورزی طی هفته دولت خبر داد و ابراز کرد: 134 پروژه عمرانی و 16 پروژه اقتصادی با حضور مسئولان در سراسر استان سمنان با موضوعات مختلف شامل دامداری، کشاورزی، آبیاری، گلخانه و … بهره بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه برای این طرح ها یک هزار و 900 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: بخش عمده این پروژه ها تثبیت اشتغال موجود در بخش جهاد کشاورزی را به همراه خواهد داشت و در کنار آن 100 شغل جدید نیز ایجاد خواهد شد.

رییس سازمان کشاورزی استان سمنان گفت: با توجه به اینکه آب مهمترین چالش بخش جهاد کشاورزی استان است، طبیعتاً بیشترین طرح های عمرانی هفته دولت این سازمان نیز به مقوله توسعه سامانه های آبیاری، مرمت قنوات، احداث کانال های انتقال آب، انتقال آب با لوله و … اختصاص خواهد داشت قاسمی با بیان اینکه بهسازی و نوسازی اراضی کشاورزی بخش دیگری از پروژه های عمرانی هفته دولت جهاد کشاورزی استان را شامل می شود، ابراز کرد: از دیگر پروژه های هفته دولت سازمان جهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 پروژه بخش کشاورزی در استان سمنان افتتاح می شود 

150 پروژه بخش کشاورزی در استان سمنان افتتاح می شود